Σελίδες

Κυριακή 17 Μαΐου 2009

...με σκορπάς και με μαζεύεις..

(Σε μία βόλτα μου στο διαδίκτυο βρήκα τον πρωτοπλαστο.. κ τις σκεψεις του..ένα μπλοκ γεμάτο απο συναισθηματα κ χρώματα ...απο εκει κ η παρακατω δημοσιευση..)

Επειδή η λογική τελειώνει εκεί που αρχίζεις ΕΣΥ και μ' ένα σου άγγιγμα όλα γκρεμίζονται και πάλι χτίζονται απ' την αρχή κι όλα τ' αστέρια κι οι γαλαξίες χορεύουν μέσα μου ως το πρωί γι' αυτό
σ' αγαπώ...
Επειδή χαράζεις καινούριες πληγές στο κορμί μου και γίνομαι χώμα, σάρκα κι αίμα και γίνεσαι ΕΣΥ η ψυχή μου κι οι άγρυπνες νύχτες φεύγουν πέρα μακριά απ' τη ζωή μου γι' αυτό
σ' αγαπώ...
Κι επειδή υπάρχουν τόσες χιλιάδες επειδή για να σου πω και μόνο στα χέρια σου νιώθω ατόφιος εγώ κι όπου κι αν ψάξω στου μυαλού μου τις γωνιές ΕΣΕΝΑ θα βρω.

ΓΙ'ΑΥΤΟ Σ'ΑΓΑΠΩ...

Επειδή γεμίζεις πουλιά και χρώματα κάθε αίσθησή μου κι ένας τυφλός ανάβει ένα φως να δει βαθιά μεσ' στη συνείδησή μου και δε μου 'μεινε ούτε μια ντροπή, να φτύσω απάνω της μ' όλη τη δύναμή μου γι' αυτό
σ' αγαπώ...
Ε, και με σκορπάς και με μαζεύεις στων ψαράδων τα δίχτυα τις βραδιές και στης φυσαρμόνικας τις νότες, τις πιο σκληρές, τις πιο τρυφερές κι οι χαρές μου όλες βγαίνουν στα πεζοδρόμια γυμνές γι' αυτό
σ' αγαπώ...


ΕΝΙΩΣΕ ΚΑΙ ΕΓΡΑΨΕ Ο PROTOPLASTOS
http://protoplastos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: