Σελίδες

Τρίτη 17 Αυγούστου 2010

Δεν φαντάζεσαι

 
Γιατί λοιπόν εγώ σ' αγάπησα
γιατί μακρυά σου, χώρια σου, δεν κάνω
οι μαγικές στιγμές που ζήσαμε
καρδιά μου κι απ' τον έρωτα πιο πάνω..

Δεν φαντάζεσαι την στιγμή που μιλάς
μέσα στην αγκαλιά σου με κρατάς..
Δεν φαντάζεσαι την ώρα που τραγουδάς
στ' αστέρια με παίρνεις εκεί πάνω ψηλά..
Κι όταν μου δείχνεις ότι μ' αγαπάς
ταξίδι φεύγουμε κι εσύ όπου με πας..

Γιατί λοιπόν εγώ σ' αγάπησα
γιατί πονάω όταν νιώθω πως σε χάνω
οι μαγικές στιγμές που ζήσαμε
καρδιά μου κι απ' τον έρωτα πιο πάνω..

Δεν φαντάζεσαι την στιγμή που γελάς
πόσο χαρούμενη με κάνεις, μην το ξεχνάς..
Δεν φαντάζεσαι σαν με σκέφτεσαι και με φιλάς
στην καρδιά μου πόσους παλμούς χτυπάς.
Δεν φαντάζεσαι την ώρα που με θες και με ζητάς
ταξίδι φεύγουμε κι εσύ όπου με πας..

απο το youtube και το μελος toxotina 

Δεν υπάρχουν σχόλια: