Σελίδες

Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

Give Away .. Δωράκια!!

Ήρθε και η σειρά μου να σας χαρίσω μικρά δωράκια με πολύ αγάπη ..
Κέρδισα της Φωτεινής οπότε τώρα θα δώσω και εγώ σε όλους εσάς που τόσο καιρό κάνετε τις βόλτες σας εδώ ..αφήνετε τα σχόλιά σας ..με εμψυχώνεται και μου χαρίζεται χαμόγελα..
Σας ευχαριστώ πολύ !!!
Μπορείτε να αφήσετε το σχόλιο σας μέχρι 30 Απριλίου ....
Πέντε δωράκια με κληρωση σε όσους αφησουν το σχολιο τους  με πολύ αγάπη για την μπλοκογειτονιά μου ....
Ελπίζω να σας αρέσουν ...
Αν θέλετε διαδωστε το !!!








37 σχόλια:

Έφη είπε...

Πολύ όμορφα τα δωράκια σου!
Είμαι η πρώτη, ε;
Θα είμαι και η τυχερή;
Φιλιά!

Lefkothea είπε...

πρωτη πρωτη στα δωρα...καλη επιτυχια και φυσικα καλο Πασχα σε ολους μας!!!

Αθηνά είπε...

Τελεια τα δωρακια σου!! Ελπιζω να ειμαι μια απο τις τυχερες!!!!

Κατερίνα είπε...

ΠΟλύ όμορφα όλα..Ξεχώρισα το δεύτερο και το τέταρτο!!!Καλή μεγάλη εβδομαδα να εχεις!!

Ioanna K. είπε...

αγάπησα το κολιέέέέέ!!!! όλα όμορφα! μπράβο! καλό πάσχα!!!! ^_^

asimina art-elite είπε...

ωραία τα δωράκια σου!Καλό Πάσχα με υγεία και ευτυχία!

Katerina είπε...

τι όμορφες δημιουργίες είναι αυτες;

καλημέρα :)

meni είπε...

τέλεια τα δώρα σου!!ειδικά το μενταγιον!!πάντα δημιουργική νασαι!!!

love2love είπε...

αφου το ενιωσες καλα κανεις δυστυχως δεν μπορω να λαβω μερος καθως δεν εχω τρυπια αυτια αλλα να τα χαρει οποια τα κερδισει γτ ειναι πολυ γλυκα

deppy11 είπε...

καλως σε βρηκα!!!!
τελεια τα δωρακια !!!
καλη τυχη σε ολους μας!!!

Ρούλα είπε...

Και εγώ είμαι μέσα!!! Πολύ χαίρομαι! Ανυπομονούμε για την κλήρωση! Καλό πάσχα να περάσεις!

Αναστασία είπε...

Καλώς σε βρήκα!
Πανέμορφα τα δωράκια σου!!
Καλό Πάσχα!

Unknown είπε...

σας ευχαριστω παρα πολυ για την συμμετοχη σας ..χαιρομαι πολυ γι αυτο !!!!

το χειρότεχνο είπε...

πολυ ομορφα δωρακια!καλο πασχα να εχεις!!!

χρυσάνθη είπε...

Καλώς σε βρήκα !!!!!Ευχαριστώ για την επίσκεψή σου στο δικό μπυ σπιτάκι!Καλό Πάσχα!!!!

Νατάσα είπε...

Λένα καλώς σε βρήκα.....
Τέλεια τα δωράκια σου!!!!!!!!
Πολλά φιλιά.

Eva είπε...

Είναι όλα πανέμορφα! Ευχαριστούμε πολύ! Καλή Ανάσταση!

Σοφία είπε...

Υπεροχα ολα!Καλο Πασχα!

Σοφία είπε...

Υπεροχα ολα!Καλο Πασχα!

katia είπε...

Λενα μου πολυ ομορφα τα δωρακια σου!!!καλο πασχα να εχεις γλυκεια μου!!φιλια πολλα!!!

vassiliki είπε...

Χρόνια πολλά σε όλους!

Μαριάννα είπε...

Λενα μου Χριστος Ανεστη !
πολυ ομορφα δωρακια!!

Asteri (Maria) είπε...

Nα΄μαι.....ήρθα κι εγώ!
Χριστός Ανέστη
Χρόνια Πολλά

ArtAtHome είπε...

ooo τωρα το πηρα ειδηση πολυ ομορφα ολα τα δωρακια σου καλη επιτυχια λοιπον

Ανώνυμος είπε...

τελευταια και καταιδρωμενη....προλαβα;;;;;ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

lia είπε...

καταπληκτικα!!!! :-))

http://3el-lifecoaching.blogspot.com είπε...

Πολύ όμορφα τα καλούδια που θέλεις με τόση αγάπη να μας χαρίσεις.
Να είσαι πάντα χαρούμενη και δημιουργική.

kot-itsa είπε...

poly omorfa!!les na eimai tyxerh?

Μαριάννα είπε...

Λενακι καλημερα! πολυ ομορφα ολα!
εγραψα πιο πριν σχόλιο αλλα εξαφανίστηκε!!
Φιλια!

Yris είπε...

Καλημέρα και Χρόνια Πόλλά, Χριστός Ανέστη!

Καλώς σας βρήκα!Τέλειες οι δημιουργίες σου να είσαι καλά να μας δίνεις ιδέες!

ΥΓ:Μπαίνω και στην κλήρωση???Πολύ χαίρομαι!

Unknown είπε...

^ εφη ναι εκανες το ποδαρικο ;) σου ευχομαι να εισαι τυχερη ..

^ λευκοθεα ναι απο τις πρωτες..χρονια πολλα κ σε σενα

^αθηνα στο ευχομαι

^ κατερινα το πρωτο ειναι απο τα πρωτα ζευγαρια που εφτιαξα κ ειναι αγαπημενο μου

^ ιωαννα στο ευχομαι να κερδισεις

^ ασημινα να σαι καλα

^ κατερινα , Σοφία Τ. σ ευχαριστω πολυ

^ μενη κ μενα μου αρεσει πολυ το κολιε

^ love2love εγω θα σε βαλω στην κληρωση γιατι υπαρχει κ το κολιε

^deppy11 ,Eva,σ ευχαριστω για την επισκεψη

^ ρουλα η κληρωση αργα το βραδυ του σαββατου ή κυριακη απογευματακι

^ αναστασια καλως σε βρηκα κ εγω

^το χειρότεχνο, Νατάσα σ ευχαριστω

^ χρυσανθη γιναμε "γειτόνισσες"

^ κατια , μαριαννα,ArtAtHome καλη επιτυχια σας ευχομαι

^ Asteri καλως ορισες

^ meanan μια χαρα προλαβες..υπαρχει ακομη χρονος

^λια σ ευχαριστω

^http://3el-lifecoaching.blogspot.com ομορφη η ευχη σου να σαι καλα

^kot-itsa στο ευχομαι

^ μαριαννα μου το σχολιο σου ειναι μια χαρα λιγο πιο πανω

^ Yris καλως ορισες..φυσικα και μπαινεις στην κληρωση ;)

CHRISA είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΗΡΩΣΗ..
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!

vassiliki είπε...

πολύ ωραίες δημιουργίες! Ελπίζω να σταθώ τυχερή!

Unknown είπε...

^CHRISA μια χαρα προλαβες ;)χρονια πολλα κ σε σενα ευχομαι

^ vassiliki να σαι καλα..καλη επιτυχια

SpIrToKoYto είπε...

καλώς βρεθήκαμε κι από δω...καταπληκτικές οι δημιουργίες σου...μιά λεμονάδα - από λεμόνι - για μένα παρακαλώ...-:))

Unknown είπε...

SpIrToKoYto καλως ορισες.. ;)

Unknown είπε...

δωδεκα κ κατι ..οποιος προλαβε προλαβε ;) 29 δικα σας σχολια.. μαριαννα μου μια φορα θα πιασω το σχολιο σου για την κληρωση το πρωτο που δημοσιευτηκε.. στο λεω επειδη εχεις δυο να μην γινει καμια παρεξηγηση ...αυριο με το καλο πρωτομαγια το απογευματακι θα κανω την κληρωση και θα σας ενημερωσω αμεσως .. σας ευχαριστω παρα πολυ για την συμμετοχη σας