Σελίδες

Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

Give Away2 .. Δωράκια!!

Αυτό με τα δωράκια που κάνουν διάφορα blogs πολύ μου αρέσει όποτε είπα κ εγώ να το επαναλάβω..

Give Away .. Δωράκια!! λοιπόν Νούμερο 2 !!!

Για να σας ευχαριστήσω για τις επισκέψεις σας στα καλούδια σας ετοίμασα σκουλαρίκια.. βραχιολάκια ... και ένα κολιέ ... 
Το μόνο που θέλω από εσάς είναι να μου πείτε ποια σκέψη σας κάνει να χαμογελάτε ... οτιδήποτε κ αν είναι αυτό ...
Τα δωράκια είναι 8 αν τα σχόλια σας είναι περισσότερα θα γίνει κλήρωση ..
Τα σχόλια σας μέχρι 21-Ιουνίου  για λίγες μέρες , γιατί ανυπομονώ να δω που θα πάνε τα δωράκια μου ...
Καλή τύχη  σε όλους !!!

Σκουλαρίκια με λουλουδάκια που έφτιαξα από πηλό σε τυρκουάζ χρώμα το οποίο σας υπόσχομαι ότι δείχνει πολύ καλύτερο Live.. κ οι χαντρούλες είναι από πηλό σε τυρκουάζ και πράσινο ανοιχτό 
Βραχιολάκια με κορδόνι και διάφορες χάντρες ..είναι τρία.. οπότε θα ταξιδέψουν για τρεις απο εσάς 
Μπαλίτσες σε τόνους ροζ λουλουδάτα ,κρεμαστά 
Σκουλαρίκια που έφτιαξα με σύρμα σε χρυσό χρώμα με σπείρες και πέρασα πέρλες άσπρες με συρματάκι και πάλι σε χρυσαφί χρώμα 
Άλλο ένα ζευγάρι σκουλαρίκια αυτή την φορά με κόκκινα τριανταφυλλάκια και χαντρουλες σε άσπρο κ μαύρο χρώμα 

Και τέλος ένα κολιέ με μία καρδιά από μπλε σύρμα και μια άσπρη πέρλα .. δυο λουλούδια θαλασσί , ένας σταυρός από τυρκουάζ κοχύλι  και διάφορες χάντρες περασμένες σε κορδόνι ..

Ελπίζω να σας αρέσουν .. Μέχρι 21 του μήνα τα σχόλια σας ...

47 σχόλια:

Aνθήλη είπε...

Καλη...μέρα Λενάκι (λόγω της ώρας), και καλή εβδομάδα. Η πιο εύκολη ερώτηση: τα ΜΩΡΆ, τα λατρεύω, σε όλες τους τις φάσεις και όντως χαμογελάω μόνο στη σκέψη ενός μωρού.
Τα δωράκια σου είναι τέλεια, το ένα καλύτερο από το άλλο.
Φιλιά.

Valavani είπε...

Λένα τα κοσμήματα σου είνα πολύ ωραία όλα!!!Αυτό που με κάνει να χαμογελάω είναι η σκέψη :πόσο καλά είμαι ΤΩΡΑ ότι η ζωή είναι πολύ ωραία και ότι τα καλύτερα έρχονται!!!!Καλό βράδυ!!!

Kid'sART by Angie είπε...

Καλημερα κι απο μενα και καλη εβδομαδα!!!!!θα σας αποκαλυψω τι με εκανε να χαμογελασω σημερα πριν απο λιγο....το οτι βρεθηκε ενας ανθρωπος να μου πει ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!σπανιο πραγμα στις μερες μας!
Οι δημιουργιες σου εξαιρετικες!πολυ θα χαρω να κερδισω κι εγω κατι και να το φοραω με χαμογελο παντα!καλη μας εβδομαδαααα!!!

Fanypap είπε...

Καλώς σε βρήκα κι εγώ Λενάκι!! Καταρχήν να πω συγχαρητήρια για όλες σου τις δημιουργίες, πολύ όμορφες και με πολύ φαντασία!! :)

Πολύ καλή ιδέα αυτή με τα δωράκια! Προσωπικά ευτυχώς πολλά πράγματα με κάνουν να χαμογελάω ακόμα - σε τόσο δύσκολους καιρούς που ζούμε - ένα από αυτά είναι η σκέψη των παιδιών μου να είναι χαρούμενα καθώς και τα χαμόγελα από τα αστεράκια μου (τους μαθητές μου!) που μου δίνουν ενέργεια και ζωή!!

Ρένα είπε...

Καλημέρα Λενάκι !! Καταρχήν τα κοσμήματα σου είναι υπέροχα!!Θα ήμουν πολύ τυχερή αν κέρδιζα ένα απο αυτά.Όσο για το χαμόγελο,ο κύριος λόγος που χαμογελάω σχεδόν πάντα είναι γιατί νοιώθω ευτυχισμένη αφού μπορώ να έχω όλα αυτά που συνήθως θεωρούμε δεδομένα!!Τον άντρα μου ,τα παιδιά μου ,το μικρό αλλά ζεστό σπιτάκι μου ,τη χαρά να αντυκρίζω κάθε πρωί τον ήλιο,αλλά και να θαυμάζω το ηλιοβασίλεμα!!!Όσο δύσκολες εποχές κι αν ζούμε πάντα έχουμε σοβαρούς λόγους να χαμογελάμε!!Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!!!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Καλημέρα κι από μένα. Εγώ χαμογελώ όταν βλέπω τον άντρα μου!Εχει μια φατσούλα και κάτι ματάκια!Μου παίρνουν το μυαλό! Τα δώρα σου είναι τόσο όμορφα! Μπράβο σου!

Μιχαηλίδου Πηνελόπη είπε...

Καλημέρα!!!Ένα χαμόγελο της μικρής μου νεράιδας.

Κατερίνα είπε...

Καλημερα Λενα....Πολυ ομορφα ολα τα δωρακια σου λιγο παραπανω ισως ξεχωρισα το κολιε..
Συξνηθως χαμογελω ακομα κι αν δεν υπαρχει καποιος λογος, οποτε στην περιπτωση μου η ερωτηση θα ηταν τι με κανει να χανω το χαμογελο μου,,,κι αυτο ειναι οταν οι ανθρωποι δεν σεβονται τον διπλανο τους!!

stella είπε...

πολύ όμορφα τα δωράκια σου!
εγω τρελαίνομαι για γατάκια και κουταβάκια, έχουν πολύ πλάκα και χαμογελάω πάντα και μόνο στην όψη τους...

Έφη είπε...

Καλημέρα κι από μένα!!
Εμένα με κάνει να χαμογελώ η σκέψη ότι όλα αύριο θα είναι ακόμα καλύτερα!

Καλή εβδομάδα με χαμόγελο!!!

meni είπε...

χαμογελω γιατι η ζωη ειναι ομορφη!!!
απλο αλλα αν το σκεφτομαστε τοτε ολοι θα χαμογελούμε!!!!!

Ioanna K. είπε...

καλημέρα και καλή εβδομάδα! όλα τα κοσμηματάκια σου είναι όμορφα, αλλά μου άρεσε λίγο περισσότερο το κολιέ και τα βραχιολάκια! ^^ η μουσική είναι αυτή που με κάνει να χαμογελάω. η μουσική και το θέατρο! ^^

φιλιά!

Νατάσα είπε...

Λένα καλημέρα. Πολύ όμορφα τα δωράκια σου..... ελπίζω να είμαι μια από τις τυχερές!!!!!
Λοιπόν, τί με κάνει να χαμογελάω...... το χαρούμενο προσωπάκι της κορούλας μου!!!!!! Τότε νιώθω λες και είμαι στον παράδεισο!!!!!!!!!
Πολλά φιλιά και καλή επιτυχία σε όλες μας!!!!

simonmad είπε...

Σούπερ δωράκια Λένα και πολύ καλοκαιρινά! Ποια σκέψη με κάνει να χαμογελώ; Όταν μου "μπει" να φτιάξω κάτι, αρχίζω να χαμογελάω πολύ πριν το ξεκινήσω και δεν σταματάω ούτε όταν το έχω τελειώσει!
Καλή εβδομάδα!

Ευαγγελία Βλασσοπούλου είπε...

Καλέ τι ομορφιές είανι αυτές?

olga είπε...

Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ! Μια σκέψη που με κάνει να χαμογελάω είναι το καλοκαίρι και η θάλασσα! Μεγάλη αγάπη βλέπεις!

Anastasia είπε...

Γεια σου Λένα! Τα κοσμήματα που έφτιαξες είναι πολύ ωραία! Αυτό που με κάνει να χαμογελάω από ευχαρίστηση και αδημονία είναι ότι το καλοκαιράκι ήρθε και ότι θα πάμε διακοπές σε ένα παραθαλάσσιο μέρος και εγώ θα περπατάω ξυπόλυτη στην αμμουδιά μαζεύοντας κοχύλια και όμορφες πετρούλες με τις αχτίδες του ήλιου να με ζεσταίνουν και το αεράκι της θάλασσας να με δροσίζει! Τίποτα πιο όμορφο από μία εικόνα χαλάρωσης και απόλαυσης!

Rena είπε...

Υπέροχα δωράκια έφτιαξες για εμάς,ευχαριστούμε πολύ!!!
Χαμογελώ στη σκέψη ότι όλοι μου η οικογένεια είναι καλά!

lourdi lourdaki είπε...

ΛΕΝΑ ΜΟΥ ΠΑΝΤΑ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΣΤΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ!ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ!!
ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΑ!!
ΟΣΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΥΠΝΑΩ ΤΟ ΠΡΩΙ ΧΩΡΙΣ ΠΟΝΟΥΣ....
ΣΕ ΦΙΛΩ ΓΛΥΚΑ ΜΟΥΑΤΣ!!!

el.mar είπε...

Είναι πολλά κ απλά πράγματα που με κάνουν να χαμογελάω...μια αγκαλιά...μια γλυκιά χειρονομία...ο ήλιος...τα κουνελάκια...κ μόνο η σκέψη οτι θα μπω στο μπλόγκ μου κ θα τα πούμε...
Υπέροχα τα δωράκια σου...ευχαριστούμε!!!
Πολλά φιλιά!!!

vassia είπε...

υπέροχα όλα!!!πολύ μου άρεσαν, μακάρι να κερδίσω κάποιο... λοιπόν, εμένα τι με κάνει να χαμογελάω... τα τέσσερα αγγελούδια μου, όταν όμως είναι αγγελούδια, δηλαδή όταν κοιμούνται!!!χα χα χα αστειεύομαι! τα μωρά μου με κάνουν να χαμογελώ και μόνο στη σκέψη τους ακόμη κι όταν κάνουν διαβολιές!!

Elenfly είπε...

Τι υπέροχα δωράκια ειναι αυτά θα λάβω και εγώ μέρος και πρέπει να πω πως
Η σκεψη των παιδιών μου με κάνει πάντα να χαμογελώ!

Μαριάννα είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!
Χαμογελα ευτυχιας μονο και μονο που βλεπω το μωρακι μου!!

Irene είπε...

Καλως σε βρηκα κι εγω Λενα!
Σημερα αυτο που με κανει να χαμογελαω ειναι το τηλεφωνημα που δεχτηκα και με ενημερωσαν οτι απο σημερα ειμαι πτυχιουχος! Πηρα επιτελους πτυχιο μετα απο 4χρονια, 8 μηνες και 13 ημερες!

Kiki Aposeki είπε...

Τέλεια τα κοσμήματα σου!!! Καλή εβδομάδα να έχεις!!!

Lefkothea είπε...

χαμογελω με πολλες πολλες σκεψεις καθημερινα...τις περισσοτερες φορες χωρις να εκφραζομαι...μικροπραγματα της καθημερινοτητας,κινησεις πο οικειους ανθρωπους,στηο σπιτι,στην δουλεια....ομορφες σκεψεις απο ταξιδια,φιλους...δεν ξερω ποια να διαλεξω...ειναι πολλααααα......αν ομως οπωσδηποτε θα πρεπει να διαλεξω ενα για να κερδισω τα υπεροχα δωρακια σου θα διαλεξω την γιαγια μου...καθε φορα που την σκεφτομαι χαμογελω,κι ας ποναει ακομη η ελλειψη της...

Βίκυ είπε...

Γεια σου, Λενάκι!Ένα παιδικό χαμόγελο με κάνει και χαμογελάω!Φιλιά!

creativeforfun.blogspot.com είπε...

καλησπέρα κι απο εμένα. Τέλεια τα κοσμηματά σου, αυτά δε με τον πηλό νομίζω οτι . . . live θα είναι ακόμη πιο όμορφα. Με τι χαμογελώ, ε; Με πολλά, κυρίως όμως με την σκέψη οτι είμαστε όλοι καλά, γιατί έχω κι εγώ τις εμμονές μου & τους φόβους μου . . .

Ανώνυμος είπε...

Λενα.

όμορφες όλες οι δημιουργίες σου.

καλη επιτυχία σε όλες

καλο βράδυ με φιλιά κόκκινα.

τι με ευχαριστεί.

τα σχόλια..του/της/σας.

Pepi είπε...

Γειά σου, Λένα ! Πρώτα, ευχαριστώ για τα ζεστά σου λόγια !! Δεύτερον, αυτό που με κάνει να χαμογελάω κάθε μέρα ειναι το ότι μπορω να βλέπω τον ήλιο, να μυριζω τον αέρα, να ακουμπάω τις ομορφιές της ζωής !! χωρις απαισιοδοξία, αλλά με χαρά και προσμονή για την κάθε μέρα!

χρυσάνθη είπε...

Λενάκι μου νάμαι και γώ!Υπέροχες οι δημιουργίες σου!Χμμμ!!Χαμόγελο!!!Για μένα γλυκειά μου ισχύει τό "Μέρα χωρίς χαμόγελο,είναι χαμένη μέρα"Φιλάκια!

Tatiana είπε...

το πρώτο χαμόγελο της ημέρας έρχεται στο πρόσωπό μου με το που ανοίγω τα μάτια μου, κοιτάζω έξω στο μπαλκόνι, και βλέπω τα δυο σκυλιά μου να μου λένε την πιο γλυκειά καλημέρα, περιμένοντάς με να σηκωθώ και να τους αρχίσω στα χάδια..
τα κοσμήματά σου είναι πανέμορφα..

Hara είπε...

Καλώς σε βρήκα κι εγώ!Τι όμορφα πράγματα φτιάχνεις! Χαμογελάω όταν βλέπω τα αγγελούδια μου παραδομένα στην αγκαλιά του Μορφέα και σκέφτομαι"Τι τυχερή που είμαι!"

Hara είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Unknown είπε...

Πολύ όμοροφα!!
και η κλήρωση μια ξεχωριστή μερά!
Καλό σ/κ!

neraiditsa είπε...

ωωω μ'αρέσει η ερώτηση για το giveway σου , δεν είμαι δύσκολος άνθρωπος στο χαμόγελο...νομίζω πως η ζεστή αγκαλιά ενός φίλου ή το χαμόγελο από κάποιον στο δρόμο θα με κάνει σίγουρα να χαμογελάσω!!!
Οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες!!!

deppy11 είπε...

Λενα τα κοσμητατα ειναι υπεροχο!!!
να εισαι καλα!!
πολλες φορες χαμογελαω οταν σκεφτομαι τις γκαφες που κανουν τα μικρα μου!!!!

maria gouma είπε...

Λενα καλως σε βρηκα! :) τελεια τα δωρακια σου!!! με κανουν να χαμογελω παρα πολλα πραγματα!χαμογελαω ποοολυ συχνα! μαρεσει να χαμογελαω :) αλλα αν θελεις κατι πιο συγκεκριμενο με κανει και χαμογελαω ο αντρας μου!οι στιγμες μας!η ζωη μας :)!!! καλημερα και καλη εβδομαδα!!

kot-itsa είπε...

ouf ouf prolaba??ti teleia dwrakia einai ayta?

Unknown είπε...

καλημερα!ολα ειναι ομορφα,ξεχωρισα τα βραχιολακια,καλη τυχη σε ολους!

CHRISA είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΛΕΝΑ. ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΑΛΙ ΟΛΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ! ΕΝΑ ΧΑΔΙ, ΕΝΑ ΒΛΕΜΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΝΙΩΣΩ ΥΠΕΡΟΧΑ.
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΓΕΛΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΝΙΕΣΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

CHRISA είπε...

ΝΑ΄ΜΑΙ ΠΑΛΙ, ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΚΑΠΟΥ ΤΟ MAIL SOY KAΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΩ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΑ ΟN LINE MHNYMATA ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΔΩΡΟ ΣΟΥ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΑΛΛΑ ΠΕΡΑΣΕ ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ. ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΤΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ΕΚΑΝΕ ΠΑΛΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

marie είπε...

Καλή τύχη σε όλες και μπράβο σου για τις ωραίες δημιουργιες!!! Με κάνουν πολλά πράγματα να χαμογελώ (και πολλά να κλαίω αλλά αυτό είναι άλλο κεφάλαιο!!!) Τελευταία όμως κυριολεκτικά ξεκαρδίζομαι στο γέλιο με τα μικρά μου γατάκια, όταν παίζουν ή κυνηγούν καμιά... μύγα το τι πλάκα έχουν δε λέγεται!!! Φιλάκια πολλά!!!

Ανώνυμος είπε...

Είναι όλα πολύ όμορφα!!Όσο για το τι με κάνει να χαμογελάω..Ο ήλιος το πρωί!Καλή τύχη σε όλες!
Πολλά φιλάκια!

showgirl είπε...

Είπα και εγώ να δοκιμάσω την τύχη μου. Και που ξέρεις αυτή την φορά μπορεί και να μου χαμογελάσει!!!! Καλή επιτυχία λοιπόν σε όλους μας!!!!

Υ.Γ. Τα δώρα είναι πάρα πολύ όμορφα!!!

Tante Kiki είπε...

Καλησπέρα και καλή εβδομάδα! Όλα τα κοσμήματά σου είναι υπέροχα... τέλεια... αλλά ειδικά τα τριανταφυλλάκια τα ερωτεύτηκα!

Unknown είπε...

Να σας ευχαριστησω παρααααααααααααα μα παραααααααααααααα πολυ για την συμμετοχη σας.. μου αρεσε πολυ κυριως επειδη λατρεψα τα σχολια σας κ στο καθε ενα απο αυτα χαμογελουσα οταν διαβαζα τι σας κανει να νοιωθετε πιο ομορφα.. πιο χαρουμενες .. τα παιδια..οι συντροφοι μας... τα ζωα.. ενα χαμογελο...ενα ευχαριστω..η μουσικη .. ειναι απλα καθημερινα..ανεκτιμητα ομως..ευχομαι απο καρδιας ολες σας ν απολαμβανεται τετοιες στιγμες καθημερινα.. Θα κανω την κληρωση κ θα σας πω τ αποτελεσματα...καλη επιτυχια σε ολες