Σελίδες

Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

Προσπάθεια δυσφήμισης του blog



Καλημέρα ,
Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι τον τελευταίο καιρό γίνεται μια προσπάθεια δυσφήμισης του blog από επιτήδειες ενέργειες αποστολής υβριστικών
email.
 Ίσως κάποιοι από εσάς να έχετε λάβει υβριστικά ή ειρωνικά email όπου φαίνεται σαν αποστολέας το blog μου.
Θα ήθελα να σας ενημερώσω  ότι ποτέ δεν στάλθηκαν από εμένα καθότι δεν είναι του χαρακτήρα μου.
Η διεύθυνση που σας έρχονται τα εν λόγω email είναι πλαστή και επί του θέματος ασχολούνται οι ειδικοί για την ανεύρεση των ηλεκτρονικών ιχνών, οι οποίοι βρίσκονται σε καλό δρόμο.
Για περαιτέρω βοήθεια προς την κατεύθυνση αυτή θα σας παρακαλούσα ότι email σας έχουν έρθει με τέτοιο περιεχόμενο, να με ενημερώσετε αμέσως.
Σας ευχαριστώ πολύ

28 σχόλια:

Pinelia είπε...

Αμάν!Οκ!Ευχαριστούμε για την ενημέρωση!

Heaven Creations είπε...

ωχ..καλα εκανες και μας ενημερωσες!!!

kosmimatoneiro είπε...

Έλενα, μόλις εχθές έλαβα το εξής email από την διεύθυνσή σου "meta ap ola ayta poy ekanes..lypamai den ginetai na labeis meros
ti nomizeis etsi xarizoyme ta dora mas?" Τα έχασα... έπειτα μπαίνω στο blog σου και βλέπω αυτή την ανάρτηση. Επιστρέφω στο email και βλέπω ότι γράφει "This message may not have been sent by: kaloydia@gmail.com"

Χρυσούλα είπε...

Συμβαίνουν κι`αυτά...μη χαλιέσαι...
Καλή σου μέρα!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

ΔΕ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑΑΑ...ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ...ΕΛΕΟΣ!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ,ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Pepi είπε...

Ευχαριστούμε που μάς ενημέρωσες! Θα ..περάσει, πού θα πάει!

Onirokosmos είπε...

Παιδιά, τι είναι αυτά τα πράγματα? Δεν μπορεί να συμβαίνουν! Μακάρι να βρεις την άκρη σύντομα και σ΄ευχαριστούμε που μας ενημέρωσες.

mirsini's creations είπε...

Πώ...πώωω..ε..ναί..!.δέν είμαστε καθόλου καλά..!...άκου εδώ τί κάθονται και κάνουνε....εύχομαι κι εγώ να βρείς γρήγορα την άκρη !
Φιλάκια Λένα μου....καληνύχτα! :ο)

Mania είπε...

Καλά θα μπορούσε να συμβεί στον καθένα μας. Οποιος θέλει δηλαδή χρησιμοποιεί το όνομα ενός μπλογκ για να γράφει τις κακοήθειές του? Ελεος πια δεν εχουμε αρκετά προβλήματα??

Taelia88 είπε...

Αν είναι δυνατόν!!!!!
Ελπίζω να βγει άκρη!! Καλά έκανες και μας ενημέρωσες!!! Μέχρι στιγμής δεν μου έχει έρθει κάτι, αν έρθει θα σε ενημερώσω!!
Καλό βράδυ!!

Konstantina είπε...

αλλο πάλι και τουτο!!!!
Μήπως είναι κανένας ιός???

Φανή είπε...

Ψάχνεται ο κόσμος... προς τη λάθος κατεύθυνση. Τι να πεις. Υπομονή!
{Fan, όπως λέμε sofan!}

Chryssa είπε...

Η βλακεία πάει σύννεφο! Ελπίζω να λυθεί σύντομα το πρόβλημα.

Daphnofila art jewelry είπε...

Ευχαριστούμε για την ενημέρωση.Εύχομαι οι ειδικοί να το τακτοποιήσουν το πρόβλημα.

Δέσποινα είπε...

Λένα μου ευχαριστούμε για την ενημέρωση!!

Για να φτιάξει λίγο η διάθεσή σου , σε περιμένει βραβειάκι!!
Φιλιά

evonita είπε...

Ευχαριστούμε για την ενημέρωση, καλά έκανες και μας το είπες, να ξέρουμε τι γίνεται! Ελπίζω όλα καλά να πάνε, φιλάκια!

Unknown είπε...

σας ευχαριστω κοριτσια..η blogoγειτονια τελικα ειναι αστεράτη!!!να στε καλα!!

3magisses είπε...

Αααα!Μου φαινεται ο κοσμος δεν παει καλα!Μην ανησυχεις Ελενα!Σου ευχομαι γρηγορα να τελειωσει η ιστορια και να παρει το μαθημα του οποιος το κανει!!Ουτε εγω εχω λαβει κατι αλλα αν τυχει θα σε ενημερωσω!Καλη συνεχεια στις υπεροχες δημιουργιες σου!!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Μη σκας! Πάντως είμαι από αυτές που αν λάμβανα ένα τέτοιο μέιλ θα σου έστελνα αμέσως άλλο να διευκρινίσω αν πράγματι είναι δικό σου και αν πράγματι υπήρχε λόγος από υπαιτιότητα δική μου να μου το στείλεις.Έχω φάει γλυκιά μου εγώ σχόλια που με βρίζουν.. μέιλ όχι..μα σχόλια από αγνώστους πάντα αρκετά..Δεν ιδρώνει το αυτάκι μου..Κακία πάντα θα υπάρχει όπου υπάρχει και πρόοδος.

Fanypap είπε...

Μεγάλη κακοήθεια!!!Καλά έκανες και μας ενημέρωσες γλυκούλα μου!!!φιλάκια.

Katrina είπε...

Καλα εκανες και μας το ειπες!!!Τα καλουδια σου τα πηρα σε ευχαριστω!!!Να εισαι καλα!!!

"Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...." είπε...

Λυπάμαι που το ακούω και ευχαριστούμε για την ενημέρωση...Θα περάσει κι αυτό!Καλή βδομάδα και καλό μήνα!Σε φιλώ!

simonmad είπε...

Ξέρεις την παροιμία "δουλειά δεν είχε ο διάολος...."
Αναρωτιέμαι, πόσο ανόητος μπορεί να είναι κάποιος για να ασχολείται με τη δυσφήμιση ενός ιστολογίου κατασκευών... Άλλα προβλήματα δεν έχουν; Απορώ...

Μαρία είπε...

...Ο Νεογεννητος Χριστος ο ηλιος της δικαιοσυνης..ας διαλυσει με το φως Του τα σκοταδια της απελπισιας..κι ας χαρισει τη λαμψη της αληθειας Του..και τη θαλπωρη της αγαπης Του στις καρδιες μας..στην πατριδα μας..και στον κοσμο ολοκληρο.. να περνας ομορφα..φιλια πολλα

sweet dreams είπε...

Ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση.Εύχομαι να λυθεί το πρόβλημα σύντομα.Σου εύχομαι ολόψυχα ένα ευτυχισμένο 2013 με πολλή ,πολλή δημιουργικότητα!!!Φιλάκια.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Δεν ειχα ιδεα για ολα αυτα.Ειναι φοβερα αυτα που γινονται.Δεν θυμασαι που πιο παλια εμενα μου το ειχε κλεισει καποιος.
Μη στεναχωριεσαι Εμεις ξερουμε τι εισαι.Καλη χρονια και απο εδω αφου δεν τα εχουμε πει.Να εχεις υγεια πανω απ ολα.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Καλημέρα γλυκιά μου.Μου φαίνεται αδιανόητο..πάντως τουλάχιστον εγώ αν έπαιρνα κάτι τέτοιο από οποιοδήποτε θα το διασταύρωνα με μέιλ προσωπικό πριν πιστεψω οτιδήποτε.Μη σκας..εγώ είχα μία ανώνυμη που με..περιέλουζε στα σχόλια της (τώρα φαίνεται έχει άλλο καημό)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ειχα πολυ καιρο να ερθω απο εδω λογω στρατου.Δεν ξεχνώ ποτέ τους μπλοκόφιλους και ετσι περνάω σήμερα για ν αφησω πολλές ευχες για εναν ομορφο μηνα.Καλο καλοκαιρι να περάσεις * • ♫ ♫ ♫ • *** • ♫ ♫ ♫ • ***