Σελίδες

Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

Οι πρωτες μου προσπαθειες με υγρο γυαλι

Υγρο γυαλί .. το εβλεπα ως υλικο σε blogs "γειτόνων" και μου αρεσε παρα πολυ .. πληροφοριες για το τι κ πως ομως ελαχιστες ..  ειπα όμως να το δοκιμασω ... απλό στην χρηση ως πρωτη σκεψη αλλα στην πραξη ειδα  οτι θελει προσοχη σε αρκετα σημεια.. παντως ως αποτελεσμα που δινει μου αρεσει πολυ..παρα πολυ μπορω να πω.. βεβαια οπως ολες οι τεχνικες θελει δουλεια .. ψαξιμο ..δοκιμες...  κ καλη διαθεση φυσικα...
Εγω ξεκινησα απο κατι απλο ..

Γ-ΜΕΝΤ 1

12 σχόλια:

http://3el-lifecoaching.blogspot.com είπε...

Μου αρέσει πάρα πολύ το αποτέλεσμα
της προσπάθειας. Και εγώ μόνο που ακούω, υγρό γυαλί, μου φαντάζει κάτι πολύ δύσκολο. Καλή συνέχεια.

λΕλένη είπε...

Πολύ όμορφη πρώτη προσπάθεια!! Μπράβο!!! Όντως θέλει αρκετές δοκιμές μέχρι να είσαι σίγουρη! Ό,τι θελήσεις να ρωτήσεις μη διστάσεις!!! Με χαρά να βοηθήσω! Φιλιά!!

Μαριάννα είπε...

Καλη αρχη!!! Πολυ ομορφα!

Lefkothea είπε...

κατι απλο αλλα πολυ πολυ ομορφο!!!Μακαρι και η δικη μου πρωτη προσπαθεια να ηταν τοσο πετυχημενη!!!

el.mar είπε...

Μπράβο!!!Καλή συνέχεια!!!
Φιλιά!!!!!!

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Πολύ όμορφο το τελικό αποτέλεσμα!! Για όποια απορία μη διστάσεις να με ρωτήσεις ;)
Αν θέλεις ρίξε μία ματιά σε μια παλιότερη ανάρτησή μου: http://eirinixeiropoihmata.blogspot.com/2011/03/blog-post_30.html

Ανώνυμος είπε...

Είναι πολύ όμορφα!!!!! Μπράβο!!!! εγώ είχα το καλύτερο αποτέλεσμα, μια φορά που ημουν πολυυυυυυυ ήρεμη.... σε σημείο που δε ξέρω καν αν ανέπνεα... θέλει υπομονή..ησυχία..όλα να κυλάνε αργά!!!! :)))

Ειρηνη Σ είπε...

ομορφες και οι δυο δημιουργιες σου

greecelands είπε...

Πανεμορφες Διμιουργιες!!

Καλη Σας Ημερα!!

Λύρα τση Κρήτης γέννημα κι ακριβοθυγατέραοντ' αρχινάς να κελαηδείς τη νύχτα κάνεις μέρα

Ανώνυμος είπε...

ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΥΓΡΟ ΓΥΑΛΙ.ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΔΥΣΚΟΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ.(σου εστειλα τα στοιχεια μου.ελπιζω να τα στελνω σωστα γιατι το εχω ξανακανει και δεν τα ελαβες.)

Unknown είπε...

πολύ όμορφα Λένα μου!!!

Unknown είπε...

Poly oraia i proti sou apopeira!Thelo kai ego na to dokimaso kapoia stigmi alla me exoun parasyrei ta yfasmatakia mou!xixixi! :-)