Σελίδες

Κυριακή 1 Μαΐου 2011

Give Away .. Δωράκια!! Οι τυχερές ...

Πρώτα απ όλα  να σας ευχαριστήσω  πάρα - πάρα πολυ για την συμμετοχή σας ..ήταν η πρώτη φορα που έμπαινα στην διαδικασία για να σας δώσω δωράκια κ το χάρηκα πολυ που συμμετείχατε ..
Έκανα την κλήρωση και ιδού τ αποτελέσματα


το 22 αντιστοιχεί στην meanan 

το 6 αντιστοιχεί στην asimina art - osci 


το 28 αντιστοιχεί στην vassiliki 


το 27 αντιστοιχεί στην CHRISA 
και το 11 αντιστοιχεί στην Ρούλα 

Κορίτσια πάντα τυχερές εύχομαι ..
Γράψτε μου εδώ ποιο δωράκι θέλει η καθεμιά σας ..και στο email kaloydia@gmail.com  στείλτε μου την διεύθυνση σας να σας το κάνω πακετάκι να το παραλάβετε 

16 σχόλια:

Μαριάννα είπε...

Καλο μηνα!!!
Μπραβο στις τυχερες!!

Ειρηνη Σ είπε...

μπραβο στα κοριτσια που κερδισαν και σε σενα
καλο μηνα

Αναστασία είπε...

Συγχαρητήρια στις τυχερές!!
Καλό μήνα και καλή εβδομάδα!

Ανώνυμος είπε...

ωωωωωωωωω ποσο χαιρομαι που ειμαι μια απο τις τυχερες!!!!!!!!!!!!!

Yris είπε...

Συγχαρητήρια στις τυχερές και καλό μήνα να έχουμε όλες μας με υπέροχες δημιουργίες!!!

Ανώνυμος είπε...

......ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΚΚΙΝΗ ΠΕΤΡΟΥΛΑ,ΤΑ ΠΡΟΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΤΑ ΕΔΕΙΞΕΣ.

love2love είπε...

να ναι καλα οι τυχερες να τα χαρουν

CHRISA είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ! ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΥΧΕΡΕΣ..ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

Αθηνά είπε...

Kαλό Μήνα!!!! Συγχαρητήρια στις τυχερες!!!!

vassiliki είπε...

Ευχαριστώ πολύ! Μου αρέσει πολύ το 4ο κατά σειρά δώρο σου (σκουλαρίκια)! Έστειλα και σχετικό e-mail χθες το βράδυ με τα στοιχεία επικοινωνίας μου! Αν πάντως το έχει επιλέξει και κάποιος άλλος, θα μου άρεσε και το κολιέ! Και πάλι Ευχαριστώ!

Ρούλα είπε...

Ωωωω κέρδισα δωράκι;;; Πολύ χαίρομαι που θα είναι απο τα χεράκια σου! Καλό μήνα!!!

Ρούλα είπε...

Αα θα ήθελα την καρδουλίτσα παρακαλώ...είναι τέλεια!! Ευχαριστώ!

Unknown είπε...

κοριτσια για να μην γινει καμια παρεξηγηση θα παρω με σειρα προτεραιοτητας τις επιλογες σας..πρωτη εστειλε email η βασιλικη ,μετα εγραψε σχολιο η meanan ,ηρθε το email της CHRISAS,και αργοτερα της ρουλας. Η asimina art - osci δεν θα το δε ακομη.Αρα θα στειλω στην βασιλικη το κολιε εφοσον της αρεσαν δυο κ στην meanan το 4ο,χρυσα το δευτερο οπως ζητησες ,ρουλα για την καρδια που σου αρεσε δυστυχως σε προλαβανε οποτε θα σου στειλω το πρωτο ζευγαρι σκουλαρικια κ στην asimina art - osci το 5ο δωρακι...και ελπιζω ολες να μεινετε ευχαριστημενες ..κοριτσια παντα τυχερες ευχομαι..σας ευχαριστω πολυ πολυ

SpIrToKoYto είπε...

συγχαρητήρια στις τυχερές αλλά και σε σένα για την ιδέα και τη προσφορά...-:))

asimina art-elite είπε...

ευχαριστώ πολύ πολύ ,νιώθω πολύ τυχερή!!!

vassiliki είπε...

Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι παρέλαβα το δώρο μου! Είναι πολύ ωραίο! Χίλια Ευχαριστώ!