Σελίδες

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Σκουλαρίκια

Αυτή είναι η πρώτη μου απόπειρα να κάνω κάτι με χαλκό.. δεν έχω καμία απολύτως ιδέα πως δουλεύεται κ για την όλη διαδικασία αλλά ήθελα να κάνω μια δοκιμή.. έκανα τις καρδούλες όλα οκ όλα μια χαρά αλλά δεν ήξερα πως να λειάνω το γύρω - γύρω .. όποτε είπα να το προσθέσω σε ένα άλλο υλικό.. στον πηλό ... κ πάλι καρδούλες αλλά λίγο πιο μεγάλες για να "πατήσει" μέσα το σχέδιο με τον χαλκό .. μια τρυπούλα για να περάσω το συρματάκι κ υπομονή να στεγνώσει.. Από πάνω κ μια χαντρούλα στα παρόμοια χρώματα κ έτοιμα τα σκουλαρικάκια.. Ελπίζω να δείξετε κατανόηση..είναι η πρώτη μου επαφή με τον χαλκό.. φυσικάααα κάθε συμβούλη δεκτή :)

Χ-ΣΚ 1

11 σχόλια:

Βίκυ είπε...

Το αποτέλεσμα μου αρέσει,Λένα, αν και ούτε εγώ γνωρίζω πώς δουλεύεται αυτό το υλικό!Θα τα φορούσα, πάντως...

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Όμορφο το αποτέλεσμα Λένα!! Πάντως ο χαλκός δεν είναι δύσκολο υλικό... Χρειάζεται απλά μια λίμα για να λειάνεις την άγρια επιφάνειά του μετά την κοπή!! Για οτι χρειαστείς στείλε μου μήνυμα κι αν μπορώ πολύ ευχαρίστως να σε βοηθήσω :)

greecelands είπε...

Αοπλος μα δυνατος αισθανομαι κυρα μου σαν σε κρατω πολυ σφικτα μεσα στην αγκαλια μου

Μαγικό Δέντρο είπε...

Κι εμένα μου άρεσαν παρα πολύ!!!!Μπραβοοο!!

Σιροπιαστό Μπρόκολο είπε...

πολύ όμορφο για πρώτη φορά.ΔΕν ξέρω από χαλκό αλλά φάνταζομαι ότι όπως και το ασήμι έτσι και ο χαλκός μέταλλα και τα 2 χρειάζονται λίμα για τις άκρες.

maria gouma είπε...

τιιιι ομορφουλικα!!! :)

neraiditsa είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Αναστασία είπε...

Εμένα μου αρέσουν πάρα πολύ!
Δεν έχω ιδέα ούτε από χάλκο ούτε από πηλό...Μου φαίνεται πάρα πολύ δύσκολο, το αποτέλεσμά σου σου όμως είναι πολύ όμορφο!

Αναστασία είπε...

Πολύ όμορφο, αν και με τον πηλό βαρύ. Θα μπορούσες να το λειάνεις γύρω με λίμα απλά.

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Κι εγω θα τα φορούσα πρόθυμότατα!
Μ άρεσαν πολύ.
καλό Σ/Κ Λένα.

Unknown είπε...

@ βικυ θα "κανουμε " μαθηματα μαζι να μαθουμε..

@ ειρηνη θα δοκιμασω..θα ψαξω να βρω πρωτα που μπορω ν αγορασω μια λιμα για χαλκο γιατι ειναι κ αυτο ενα θεμα κ μετα θα το προσπαθησω..

@ευτυχια σ ευχαριστω πολυ

@σιροπιαστο μπροκολο κ το ασημι ειναι ενα αλλο υλικο που θα θελα να μαθω να δουλευω...

@ μαρια χαιρομαι που σου αρεσαν

@ νεραιδιτσα αυτη την φορα πηρα το email σου κ θα σου στειλω συντομα το δωρακι σου

@ αναστασια ο πηλός ειναι ευκολος.. σαν να παιζεις με πλαστελινη στην αρχη χαχαχα

@ αναστασια με τον πηλο τουλαχιστον αυτον που χρησιμοποιησα δεν ειναι καθολου μα καθολου βαριά

@ χαρα καλο σαββατοκυριακο κ σε σενα ευχομαι