Σελίδες

Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

Σετ σκουλαρίκια - Μενταγιον

Σήμερα ήρθε η παραγγελία μου κ επιτέλους είδα από κοντά το εργαλείο για την διαμόρφωση συρμάτων τον μαλαφα  κ φυσικά αμέσως τον δοκίμασα.. η αρχική σκέψη ήταν για περουβιανά σκουλαρίκια ακολουθώντας τις οδηγίες της πολυτάλαντης  Έφης  αλλά λίγο δεν μου έστρωναν οι κλωστές λίγο το ένα λίγο το άλλο .. άλλαξα σκέψη και είπα να δοκιμάσω με σύρμα και ημιπολύτιμους λίθους ... κ το αποτέλεσμα που άρεσε πολύ ... ελπίζω και εσάς 


Για τον λαιμό πέρασα σε μαύρο κορδόνι το ίδιο σχήμα με τα σκουλαρίκια  κ μικρά στοιχεία σε ασημί χρώμα 

Οι πέτρες είναι με τσιπς από  ημιπολύτιμους  λίθους σε διάφορα χρώματα 


Είναι η πρώτη μου απόπειρα σε αυτή την τεχνική και περιμένω την γνώμη σας και τις συμβουλές σας ... 


ΣΕΤ-16

12 σχόλια:

el.mar είπε...

Πολύ ωραία τα έχεις κάνει!!!
Μπράβο σου!!!
Α μου ήρθε το δωράκι προχθές...σε ευχαριστώ!!!Τι όμορφα απο κοντά!!!
Καλό βράδυ!!!

ιρινι είπε...

Αν ειναι ετσι ομορφη η πρώτη απόπειρα με το καινούργιο εργαλείο, φαντάζομαι τι θα δουν τα ματάκια μας στη συνέχεια!!!!!
Καλό βράδυ!!

Unknown είπε...

Για πρώτη προσπάθεια είναι εξαιρετικά! Με τους ημιπολύτιμους λίθους πήρε άλλη όψη! Καλή συνέχεια!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

λεπτεπιλεπτα,ομορφα!!!!!

PaintBox Magazine είπε...

Είναι πολύ όμορφο. Η εσωτερική σύνθεση με τα διάφορα χρώματα του δίνει ιδιαίτερο στυλ

Unknown είπε...

σας ευχαριστω παρα πολυ..μου φτιαξατε την μερα με τα σχολια σας

auroraborealis είπε...

Υπεροχο - καλη συνεχεια

Έφη είπε...

Καλημέρα!!!
Παρέλαβα και το δωράκι σου!
Είναι υπέροχο!!!

Για πρώτη απόπειρα είναι εξαιρετικά, αλλά και πρωτότυπα!
Χμ...Δεν έχω φτιάξει περουβιανά με χαντρούλες....
Σ' ευχαριστούμε και για την ιδέα!

Ρένα είπε...

Λένα μου έγιναν πάραπολύ εντυπωσιακά τα σκουλαρίκια!!!Μου αρέσουν πολύ και τα χρώματα!!!1Και πρώτη προσπάθεια....!!!Μπράβο!!!!Φαντάζομαι τι θα δούμε παρακάτω!!!!

Unknown είπε...

μου αρεσει πολυ να διαβαζω τα σχολια σας !!! καλο σαββατοκυριακο σε ολους ευχομαι

Kiki Aposeki είπε...

Πρώτη φορά??? μπράβο λοιπον γιατί είναι πραγματικά υπέροχα!!!

spirosvii είπε...

Λένα έχεις κάνει καταπληκτική δουλειά. Φαίνεται πως έχει γίνει με πολύ αγάπη και μεράκι! :) Να είσαι καλά!