Σελίδες

Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2011

Χριστουγεννιάτικες κατασκευές στην blogoγειτονιά

Σήμερα βρήκα λίγο χρόνο κ αποφάσισα να κάνω μια βόλτα στις στολισμένες γειτονίες των blogs κ βρήκα υπέροχα πράγματα όπως κάθε φορά.. δημιουργίες μοναδικές...πρωτότυπες ιδέες .. χρήσιμες οικονομικές κ οικολογικές κατασκευές.. θα μοιραστώ ελάχιστα μαζί σας κ λυπάμαι που δεν μπορώ να βάλω τα πάντα.. αλλά είναι πάρα πολλά !!!

Ξεκινάμε λοιπόν απο την ονειροχώρα που εχει τρόπους να φτιάξετε όμορφα στολίδια για το σπίτι κ το δέντρο σας ...

επόμενη μου στάση στην Μαριάννα  και εκεί μια υπέροχη κατασκευή για δεντράκι απο φύλλα βιβλίου

στο blog της καλυψώς μπήκα για πρώτη φορά κ έπεσα στην περίπτωση.. στολίδια απο ζύμη στολισμένα μοναδικα .. 


 τυχερές καρδιές γουρακια στο τυχερό κουμπι για δωράκια ότι πρεπει 


στο blog μαζι με τα παιδια μου θα δείτε ενα πανευκολο τροπο για ντεκουπαζ σε κερι ..παραααααα πολυ απλο !!


Στης Σοφίας έμαθα τον τρόπο για ν αποξηράνω πορτοκάλια να τα στολίσω κ να τα χρησιμοποιήσω σε δώρα αλλά κ στο δέντρο μου 

Στην γνωστή στις περισσότερες απο εμάς Ρένα ξετρελάθηκα με τα αλουμινοκαπάκια της κ οχι μόνο βέβαια 

Δείτε τ αγγελάκια της Φανούλας.. δεν εχω δει πιο ομορφα

Επόμενη στάση στην Andria  για να πάρω ιδέες για το πως θα στολίσω τα φωτιστικά μου 


Η γλυκιά  Μάνια έφτιαξε κάτι μοναδικά αγγελάκια απο χαλκό που εγιναν κ θηκη για χαρτοπετσετες  για δείτε τα  

Δειτε αλλη μια μοναδικη κατασκευη απο ενα υλικο που ηταν για πεταμα κ ομως στα χερια της marie anne εγινε ενα γιορτικό κηροπηγιο εξαιρετικο 


Και πριν κλεισω ρίξτε μια ματια κ στα καλογουστα γούρια της Μπέττυς 



Θα μπορούσα να μοιραστώ μαζί σας παρα πολλα blog με ομορφιές που εχουν φτιαξει μοναδικά ταλέντα αλλα θα γινοταν μια τεραστια αναρτηση κ θα σας κουραζα.. να ζητήσω συγνώμη απο οσες μπλοκογειτόνισσες δεν εβαλα τις δουλειες τους αλλα επιφυλάσομαι την επομενη φορα που θα βρω τον χρονο να κανω αλλη μια δημοσιευση με δημιουργιες απο αλλα blogς   





11 σχόλια:

Μαριάννα είπε...

Πολύ όμορφες δημιουργίες!
Ολο τα σπιτακια μας είναι όμορφα στολισμένα!!!!
Καλη εβδομάδα!!
ΑΑΑΑ! και χαίρομαι που σου αρεσε το δεντράκι μου!

anthivolon είπε...

Τελικά υπάρχει μεγάλη δόση ταλέντου στην μπλοκογειτονιά μας!!!
Σ΄ευχαριστώ για τη συμμετοχή μου σ΄αυτήν την όμορφη ανάρτηση!!

Georgia lucky button είπε...

Τι όμορφα να τα βλέπεις όλα μαζί!
Σε ευχαριστώ Λένα μου.. :) και σε εσένα καλές γιορτές και το 2012 να είναι ένα τυχερό και ευτυχισμένο για σένα και τους αγαπημένους σου!

"Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...." είπε...

Έκανες καλές επιλογές...Πράγματι τα κορίτσια έχουν φτιάξει πανέμορφα πραγματάκια.Κάποια από αυτά τα βλέπω για πρώτη φορά κι ενθουσιάστηκα!Καλή βδομάδα!Φιλιά πολλά!

kalypso είπε...

Είναι τιμή μου να κάνεις αναφορά στο σπιτάκι μου. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!

Rena Christodoulou είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ ΤΑ ΑΛΟΥΜΙΝΟΚΑΠΑΚΙΑ ΜΟΥ !!!!!!
ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΙΛΕΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΕΣ!!!!!!!
ΠΟΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

Marie-Anne είπε...

Σέυχαριστώ και εγώ Λένα μου που με συμπεριέλαβες στην ανάρτησή σου. Πολύ όμορφες κατασκευές έχουν κάνει οι μπλογκοφίλες μας ! Καλές γιορτές σε όλες!!! Φιλιά !

feysjewel είπε...

ΣΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΣΟΥ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!

Ρένα είπε...

Λέναμου είδες πόσα υπέροχα πράγματα έφτιαξαν τα κορίτσια!!!!!Μπράβο σου που τα έδειξες ανακάλυψα πως...έχω χάσει αναρτήσεις!!!!!!!!!Φιλάκια πολλά!!!!!!

Fanypap είπε...

Λένα μου, σ'εχαριστώ γλυκιά μου!!!έλειπα Κατερίνη και δεν είχα ίντερνετ να σου απαντήσω! φυσικά είναι χαρά και τιμή μου να αναδημοσιεύεις ότι σου αρέσει!!! φιλάκια.

Mania είπε...

Λένα μου σε ευχαριστώ πολύ που εβαλες και τα αγγελάκια μου ανάμεσα στις αλλες υπέροχες χριστουγεννιάτικες κατασκευές!! Σου εύχομαι η καινούργια χρονιά να σου φέρει ότι επιθυμείς!! Φιλάκια Πολλά!!