Σελίδες

Σάββατο 5 Απριλίου 2014

Η πρώτη μου "επίσημη" επαφή με το σύρμα..

Με το σύρμα έχω δει απίθανες δημιουργίες μέσα στην μπλοκογειτονιά.. πάντα ήθελα να μάθω να το χρησιμοποιώ.. εκανα καποιες προσπαθειες αλλα είχαν προβληματα γιατι αν δεν ξέρεις την τεχνική.. ειναι δύσκολα. Φέτος  όμως μου δόθηκε η ευκαιρία.. χάρη στην γνωστή στους περισσότερους από εμάς ..δροσοσταλίτσα   είμαι θαυμάστρια  της πολλά χρόνια κ το τελευταίο διάστημα την γνώρισα κ απο κοντά κ είναι πολύ ιδιαίτερη κ μοναδική σαν χαρακτήρας..όπως κ στις δημιουργίες της ..
Είναι από τα ελάχιστα θετικά πράγματα που μου έχουν συμβεί  φέτος, κ την ευχαριστώ γι αυτό ..
Στην Αθανασία κοντά λοιπόν..έμαθα κάποια πράγματα..είμαι ακόμη στα πρώτα στάδια και δείτε τι έφτιαξα...
Θα χαρώ να μάθω την γνώμη σας...

Αυτό ήταν το πρώτο μου ... όσοι δουλεύουν το σύρμα θα γελάνε ..αλλά εγω οταν το τελείωσα καταχάρηκα !!!


Αργότερα έγιναν αυτά 








και υπάρχει κ συνέχεια :) 

14 σχόλια:

syros2js είπε...

Όχι απλά, δεν γελάω, αλλά ίσα-ίσα, υποκλίνομαι κιόλας!
Πανέμορφα όλα!
Φιλιά πολλά!

kallianira είπε...

Αν είναι έτσι τα πρώτα φαντάζομαι τι αριστουργήματα θα γεννηθούν αργότερα:)
Είναι τέλεια!!!!Κράτησα δυο τρία στο αρχείο μου για έμπνευση...Πολύ καλή δουλειά,συγχαρητήρια και στη μαθήτρια και στη δασκάλα!!!

jenny είπε...

Όχι! δεν το λες και δουλειά αρχάριου αυτό!!! είναι υπέροχα και καλοδουλεμένα και όπως έλεγε και η Έλενα καλή της ώρα η δασκάλα μου στο κόσμημα, το χειροποίητο δεν πρέπει να είναι τέλειο αλλά καλοδουλεμένο και με αγάπη φτιαγμένο, εσύ πληρείς τις προυποθέσεις για ανερχόμενο αστέρι....και τώρα μπορείς να αναφωνήσεις ....σύρμα φοβού!!!! μπράβο κουκλίτσα μου....

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Αν αυτή είναι η πρώτη σου επαφή, μπορούμε να φανταστούμε τις δημιουργίες σου που θα έρθουν!
Να είσαι καλά και δημιουργική!!!

konstantina handy mama crafts είπε...

Αν είναι αυτή η πρώτη σου επαφή με το σύρμα φαντάζομαι τι έχει να ακολουθήσει!!! Μπράβο! Είναι τέλεια!! Έχω πάρει και εγώ σύρμα αλλά δεν τολμώ να ξεκινήσω....προσπάθησα δηλαδή αλλά μου φάνηκε δύσκολο και το παράτησα...και μου αρέσει τόσο πολύ!!
Φιλιά!!

Μπομπότη Αρετή είπε...

Η πρώτη σου "επίσημη" επαφή με το σύρμα στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία και περιμένω με ενδιαφέρον τη συνέχεια!!!!
Μπράβο σου!!!!
Φιλιά πολλά!!!

Valavani είπε...

Εσυ μας δουλέυεις !!!!Οπου να ναι θα πάρεις Master στην κατασκευη με σύρμα ,και μας λες ΄πρωτη επαφή΄!!!!!!

mirsini's creations είπε...

Μπράβο Έλενα !!!! Πανέμορφες οι πρώτες σου συρμάτινες δημιουργίες !!!! Τί τέλεια που γνώρισες και τη Δροσοσταλίτσα και μοιράστηκε μαζί σου τις γνώσεις της !!!!
Περιμένουμε να θαυμάσουμε και τις επόμενες δημιουργίες σου !!!
Κι εγώ θέλω να μάθω περισσότερα για το σύρμα !!! Είναι τέλειο υλικό και με πολλές δυνατότητες !!!!
Μπράβο σου και πάλι !!! Πολύ καλή η αρχή !!!
Φιλάκιααα !! ;ο)

Unknown είπε...

Αχ πολυαγαπημενη μπλοκογειτονια..ποσο ομορφα ολα τα σχόλια σας..πόσο όμορφα ένοιωσα.. χαιρομαι που σας αρεσαν..κατι εκανα γι αρχη λοιπον.. ηθελα τρελά να μαθω για το σύρμα κ έγινε η αρχη επιτελους..
σας θερμοευχαριστω μεσα απο την καρδια μου για την υποστηριξή σας

Ανώνυμος είπε...

καλη συνεχειαααααααα!!!υπεροχα!!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!
....irida...

Pepi είπε...

Πολύ καλόγουστες οι συρμάτινες δημιουργίες σου, Ελενα! Τελικά , το σύρμα σου "πάει" πολύ!!!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Πέρασα οπως κάνω παντα στους φιλους για ν αφησω τις ευχες μου.Πασχαλινες δεχτείτε ευχες απο την καρδια βγαλμένες,ολες οι μέρες της ζωής σας να είναι αναστημένες.Καλη Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!
░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆Τελειες οι δημιουργιες σου!!!!!!

Magdalene είπε...

Καταπληκτικά συνέχισε τις συρμοδημιουργίες!!!!
Χρόνια πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!

Magdalene είπε...

Καταπληκτικά τα σχέδια!!!Συνέχισε έτσι τις συρμοδημιουργίες!!!!
Χρόνια πολλά!!!Φιλάκια πολλά!!!