Σελίδες

Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

11-11-2011



Εναν αιώνα έχει να εμφανιστεί ημερομηνία με έξι «άσσους» ή τρία 11 στη σειρά και αυτό συμβαίνει σήμερα 11 Νοεμβρίου 2011.
Για τους περισσότερους δεν είναι παρά ένα «παιχνίδι» αριθμών. Υπάρχουν όμως και εκείνοι που το εξηγούν από κοσμικής απόψεως θεωρώντας την ημερομηνία είτε άκρως ευνοϊκή είτε γρουσούζικη, χωρίς να λείπουν και οι καταστροφολόγοι που δεν αποκλείουν τη συντέλεια του κόσμου (προλαμβάνοντας όσους υποστηρίζουν ότι,
σύμφωνα με το ημερολόγιο των Μάγια, αυτό θα συμβεί στις 21/12/2012).
Προς το παρόν όμως η συντέλεια του κόσμου δεν έχει έρθει..εκτός κ αν δεν το κατάλαβα.. οπότε blogoγειτονια μου καλή σας ημέρα.. όμορφη..χαμογελαστή..φωτεινή.. κ αγαπησιάρικη

H Μαιρούλα μου έδωσε ένα βραβείο.. κ σας το παρουσιάζω όλο καμάρι.. μαράκι σ ευχαριστώ πάρα πολυ !!το εχω βάλει ήδη κ στην πλάγιο στήλη


Θα σας δείξω κ το δωράκι μου που κέρδισα απο την νεραιδίτσα  .. δεν ειναι ομορφος ο πρίγκηπας μου ??


7 σχόλια:

{Marianna} είπε...

Άντε καλέ... Όλα καλά θα πάνε σήμερα... Θα έχουμε και καινούριο προθυπουργό!... Τι άλλο θέλουμε καλέεεεε... :P :P :P

Καλημέραααα!!!

http://3el-lifecoaching.blogspot.com είπε...

Καλημέρααααααααααα!!!!!!!!!!!!!
σήμερα είναι πραγματικά μια σπουδαία μέρα. 11.11.11 γιαυτό προτείνω να σκεφτόμαστε
θετικά για τον εαυτό μας και για τους άλλους.
Οι αλλαγές που έρχονται είναι μόνον για καλό.
ψυχικά και πνευματικά αφυπνιζόμαστε και γινόμαστε πιο συνειδητά άτομα εκτός αν οι αλλαγές μας φοβίζουν οπότε μένουμε πίσω.

χρυσάνθη είπε...

Καλό ΣΚ!!!!

Mania είπε...

Ολες οι μέρες του χρόνου είναι καλές!! Καλό ΣΚ!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ , ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ! ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ! ΦΙΛΑΚΙΑ!

mary's crafts είπε...

Λενα μου καλησπερα!!!!! Λοιπον μια και η αναρτηση σου εχει να κανει με την 11-11-11 ακου τι εμαθα σημερα!!!!!!
Οτι αν προσθεσουμε τα δυο τελευταια ψηφια της χρονιας που γεννηθηκαμε με την ηλικια μας παντα και σε ολους βγαινει το 111!!!!!
π.χ. ΕΓΩ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΤΟ 1966 ΔΗΛ ΕΙΜΑΙ 45!!!!! ΑΡΑ 66+45=111!!!!
Τυχαιο????? Δεν νομιζω!!!!!!!!!!!!!!Φιλακια!!!!

Μαρία είπε...

εμεις κανουμε το ΟΧΙ και το ΝΑΙ..αν τα θετικα η αρνητικα το μυαλο μας τα κανει ολα τουμπα...αλλα μονο θετικα μια ημερομηνια ηταν και αυτη και περασε...καλο και υπεροχο σ.β. Λενα..πολλα ζεστα φιλια..