Σελίδες

Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

Νικητές για τα δωράκια μου !!!

Καλημέρα σας κ καλό μήνα να έχουμε ..πιο χαρούμενο..πιο θετικό κ με λιγότερες..περικοπές ..σε όλους τους τομείς της ζωής μας ....
Χθες ήταν η τελευταία ημέρα για το Giveaway .. Να σας ευχαριστήσω ΘΕΡΜΑ για τα σχόλια κ την συμμετοχή σας..
Αυτή την φορά προφανώς κ λόγω των συμμετοχών από το Facebook παρουσιάστηκαν προβλήματα.. για μένα κυρίως.. στο ξεκαθάρισμα των συμμετοχών..κ τι εννοώ.. στην ανάρτηση του διαγωνισμού υπήρχαν κάποιες οδηγίες.. θα έπρεπε να είστε ή αναγνώστες στο blog ή να είμαστε φίλοι στο facebook .. κ ν αφήσετε ένα σχόλιο ώστε να μπορώ να βρω κ τον τρόπο που θα επικοινωνήσω μαζί σας.. ΌΜΩΣ υπήρξαν σχόλια χωρίς να είναι αναγνώστες..χωρίς να είμαστε φίλοι στο fb.. σχόλια ανώνυμα..σχόλια με όνομα αλλά που δεν οδηγούσαν πουθενά ..κ διάφορα τέτοια.. έκανα ένα ξεκαθάρισμα όχι πολύ "αυστηρό" θα έλεγα γιατί ίσως δεν με καταλάβατε ίσως επειδή ήταν η πρώτη φορά για μένα κοινός διαγωνισμός facebook κ blog μπερδεύτηκε η δουλειά...τέλος πάντων.. από τα 126 σχόλια έμειναν 98 ..σ αυτά τα 98 έκανα την κλήρωση..θα δημοσιεύσω τα ονόματα κ από εκεί κ πέρα αν δεν  βρεθούν οι νικητές..θα κάνω ξανά την κλήρωση.. κ στο επόμενο Giveaway θα το οργανώσω λίγο καλύτερα.. για να μην αδικώ κανέναν ...Σας ευχαριστώ κ πάλι για την ανταπόκρισή σας !!!


ΤΥΧΕΡΟΙ μετά από την κλήρωση με την βοήθεια του true random
Το σετ κερδίζει η butterfly art 



Ο/Η butterfly art είπε...    Λένα μου τέλεια τα δωράκια!!! Φιλάκια!!!
*******************************************************************************




Τα μπλε σκουλαρίκια η Μάγια 



Ο/Η majia είπε...    Λένα μου πολύ όμορφα δωράκια!!!   ...με ωραία χρώματα !!!!

 **********************************************************************************

και τα τυρκουάζ σκουλαρίκια η effie 



Ο/Η effie nikoloudakis είπε...    είναι όλα τους υπέροχα!! καλή επιτυχία σε όλους! :)

*********************************************************************************

Κορίτσια σας εύχομαι πάντα τυχερές.. ελπίζω να σας αρέσουν τα δώρακια ... Περιμένω στο email μου τα στοιχεία σας για να τα στείλω ..Θα σας αφήσω κ μήνυμα στο blog κ στο facebook..

Σύντομα θα γίνει κ το επόμενο Giveaway για τον μήνα Νοέμβριο ..

8 σχόλια:

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Σε καταλαβαίνω γιατί κι εγώ στη δική μου κλήρωση είχα ανάλογα προβλήματα!! Να τα χαρούν τα δωράκια οι τυχερές!!

Unknown είπε...

lena mou kalimera!!!
euxaristw para polu!!!!!den to pistebwwww oti eimai pali tuxeri!!!!
sou stelnw email!
kolo mina k se sena!!! filakiaaaaa!

YG sugnomi gia ta greeklish...exei xalasei to pliktroloio m k grafw me to plikprologio othonis... me diskolebei para poli...

Βίκυ είπε...

Μπράβο στις τυχερούλες!

Mania είπε...

Καλοφόρετα από τις τυχερούλες!!

Kiki Aposeki είπε...

Μπράβο στα τυχερά κορίτσια να τα χαρούν τα δωράκια του!!! Φιλιά και καλό μήνα!!!

Elena είπε...

Συγχαρητήρια στις τυχερούλες!!! Καλό μήνα!!! Φιλάκια πολλά!!!

χρυσάνθη είπε...

Καλοφόρετα στις τυχερούλες!!Καλό μήνα!

butterfly art είπε...

Γιούχου! Ευχαριστώ πολύ Λένα μου!Πολύ χαίρομαι που ήμουν κι εγώ μία από τις τυχερές! Υποσχομαι να "τιμήσω " το δωράκι μου φορώντας το ΣΥΝΕΧΕΙΑ! Μη τρομάζεις θα το βγαζω όταν πάω για ύπνο (Χιχι)!