Σελίδες

Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

Σετ με σύρμα κ κορνεόλη

Καλή σας ημέρα..  ψάχνοντας κάποια στοιχεία για τους πολύτιμους λίθους.. βρήκα έναν την Κορνεόλη ,που είχε πολύ ενδιαφέρουσες ..συστάσεις και αποφάσισα να φτιάξω κάτι.. ένα σετ λοιπόν..με σύρμα κ τσιπ από κορνεόλη 

Σκουλαρίκια
Με το ασημένιο κούμπωμα 6 cm μάκρος

Μενταγιόν
4 cm το σχεδιο..
Το κορδόνι όσο θέλουμε






 Η Κορνεόλη είναι λίθος του «πάθους», που δίνει καλή αυτοσυγκέντρωση, ανοίγει την καρδιά μας, φέρνει χαρά, κοινωνικότητα, ζεστασιά και πάθος,εξαιρετική πέτρα για την αύξηση της σεξουαλικής και φυσικής ενέργειας.Ενισχύει την κοινωνικότητα, το πάθος και την αγάπη.



13 σχόλια:

Μαρία είπε...

πω πω Λένα μου είναι φανταστικά..μπράβο σου..φιλιά

Pyroessa είπε...

Λένα μου ασταμάτητη πηγή έμπνευσης!!
Ζηλεύω θα ήθελα να έχω και εγώ περισσότερο χρόνο ν'ασχοληθώ!
Για άλλη μια φορα πανέμορφα

Ειρήνη είπε...

Υπέροχα!!!!

Ευτυχία είπε...

Το σετ είναι εξαιρετικά όμορφο!!!!ιδιαίτερη και χαρισματική και η κορνεόλη... φιλιά!

butterfly art είπε...

Πολύ όμορφα Λενάκι μου! Πολύ όμορφα!
Φιλάκια πολλά!!!

drosostalitsa είπε...

Πολύ όμορφο το σετάκι...σκέτο αριστούργημα! Και η πέτρα έχει αυτήν την υπέροχη ζεστή απόχρωση...

Να έχεις μία όμορφη δημιουργική μέρα!
***

Unknown είπε...

blogΟγειτονισσές μου γλυκές..σας ευχαριστώ μια - μια για τα τοσο ομορφα σχολια..να στε καλα

χρυσάνθη είπε...

Πολύ γλυκά ζεστά χρώματα!!!Ομορφο σετ!!Καλή εβδομάδα!

Ανώνυμος είπε...

Εξαιρετικη εμπνευση...!!!θαυμασιες πληροφοριες!
καλη εβδομαδα και πολλα φιλια απο misirlou k maria

mary's crafts είπε...

Λενα μου καλημερα!!! Πολυ ομορφα τα κοσμηματα σου!!!!!Οι πληροφοριες για την κορνεολη πολυ ενδιαφερουσες!!!
Νομιζω πως χρειαζομαι οποσδηποτε την κορνεολη για να παρω την διαθεση που προσφερει!!!!!!!! Φιλακια Λενα μου, και καλη εβδομαδα!!!!!!!!!!!

μαγδαληνιώ δια χειρος είπε...

Γεια σου Λένα!Υπέροχα τα σκουλαρίκια!!!Φιλάκια.

Kiki Aposeki είπε...

Λενάκι έγιναν φανταστικά!!! Καλή εβδομάδα να έχεις!!!

Unknown είπε...

:) ευχαριστω