Σελίδες

Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

Δαχτυλίδια








11 σχόλια:

{Marianna} είπε...

Πολύ όμορφα όλα τους! Ειδικά αυτό με τις μοβ- ροζ χάντρες μου αρέσει πολύ... :)

Καληνύχτα και καλήεβδομάδα!...

Ευαγγελία Βλασσοπούλου είπε...

Άχου, πολύ ωραία!

Pelantura είπε...

Unos anillos muy orignales!!!

"Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...." είπε...

Στο έχω ξαναπεί και ελπίζω να το θυμάσαι...Οι δημιουργίες σου με το καουτσουκ είναι πραγματικά ξεχωριστές...Καλή σου βδομάδα!Φιλάκια!

Sophie είπε...

Λένα μου είναι υπέροχα όλα τα δαχτυλίδια αλλά το πρώτο νομίζω είναι το πιο όμορφο!!!!Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!

Χρυσούλα είπε...

Υπεροχα.....!!!!!!ατιμο Λενακι...!!!!!!σκιζεις!!!!!!καλο σου βραδυ!!!φιλια!!!

Pyroessa είπε...

Λένα μου συμφωνώ και εγώ με τη Sophie όλα είναι υπέροχα αλλά μου αρέσει περισσότερο το πρώτο
Φιλιά
καό βράδυ

lourdi lourdaki είπε...

ΩΩΩΩΩΩ!!!!!ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΜΟΥ!!!!
ΜΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ!!!!
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΦΙΛΩ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!!!!

butterfly art είπε...

Το προτελευταίο είναι απλά ΤΕΛΕΙΟ!Όλα μου 'αρεσαν πολύ φυσικά αλλά εκείνο....!
Φιλάκια και καλό βράδυ!

Unknown είπε...

σας ευχαριστω παρα πολυ για την αγαπη σας

Fanypap είπε...

Απίθανα!!! φιλάκια.